who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Friday, December 4, 2009

terpengaruh

ohh. ye ye ye. tajuk tu memang betul. actually i'm not that kind of person yang senang menang untuk terpengaruh wit bad stuff. trying harshly hardly to oppose it. okeyy. one fine maghrib, sis netto (kak ngah) lepak umah sekejap while waiting for his Mr.B coming home picking her up n send her home. as usual. tengok lahh upin ipin kejap(mmg kejap sangat pon cerita tu). oryte oryte. sambung cerita. tengtibe je dye tanya aku bout a musician named like david something. aku pun cakap laa "david guetta? david arumugam?" but one thing yang kelaka jugak. susah betul akak aku yang sorang nih nak sebut nama david archuletta. seriously weyhh. ohh. david guetta pon. yang guetta tuh dye 'loading' sikett. plenty of times jugakk lahh aku kene repeat kejadah tuu.

dye suruh aku carikk kat internet. dye kate tajuk lagu tuu "impossible". ehh. kalau david guetta, aku rase impossible jugak tajuk lagu dye "impossible". i've never heard of it lahh ngah. betull dye cakap. aku cakap takdee. "nanti angah tanya kawan angah. baruu tadii denga lagu tu an." conversations;
NETTO; hello. syu,ape nama penyanyi tadii? 
SYU ; ohh. nanti kite text.

"hahahaha. weyy an. salah lahh. DAVID MERRIWEATHER. pehh. jaoh weyy dgn nama nama yang aku list tadii. hahaha. patot laa carik takde. au dah cakap takde. tak nk denga. degil confident jee david guetta. ohh. not bad lahh lagu dye. ala ala babyface(aku tak penah denga.akak aku lahh cakap).

lepass tuu, melawat blog membe akak akuu. ohh. she's such a simple lady. actually, aku memang mencari followers lagu lagu 60s n 70s. sebab aku nk tengok mcm manee diorang punyee laguu, plus diorang punyee interest. aku pun bace la dengan akak akuu. THE BEATLES, REM, PINK FLOYD, BJORK, MOLOKO. ietu lahh yang dye denga. eyy.banyak lagy sebenarnyee. tapii aku tak boleh nak store banyak sangat maklumat lahh sekarang. penuhh dengan stuff SPM.

on the spot. aku terus carii plus downloadd laguu tu semuaa. pehh. best lahh. tengs. aku sukee gler dengan music music diorang. berhaja nak ikot lagyy. ok. dah ah. tengs sebab sudi bacee. k. nak kelua makan. dah dancing dancing dah intestines aku n stomach nii. tak tahan lapaaa. bye.

No comments:

Post a Comment