who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Thursday, December 10, 2009

SPM shoutout

yeehhahha! SPM finaly dah tamatt. hmmm. lega yang teramat sesangat lahh nampaknyee. ouhh. tulisan besa?? sebab terlalu eksaited kerana SPM dah habis.jadi, sengaja dibesarkan untuk menggambarkan perasaan aku yang terlampau terlalu tersangat dan bermacam macam 'ter' lagyy lahh. hahaha. so dah habes SPM niii aku banyak jugak rancangan sebenarnyee. eh. tak banyak tak banyak. cume yang jelas, sekarang ni :



aku akan kekal stay dengan my luvly parents nii. ohh. yang tengah tu aku. agak buruk wajah aku bile isap air pakai straw. yang tgh minum tu, abah. n yang tunduk tu,mak. she's not sleeping. but, she's looking at her foods. air yang aku minum tu nama dye "RASPBERRY LEMONADE". favourite beverages aku. bak kata cekgu murugan. beverages is drinks. hahaha. u mmg best la sir!

abah macam tak sabar sabar nak suruh aku blaja bawak keta. actually kan bah, aan pun mmg tak sabar! hahaha. bile abah nak daftar niiiii.........nanti kalau travel jauh jauh, abah ta lah penat. aan boleh drive. kan kan kan.

1 comment: