who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Sunday, December 13, 2009

outoutout

semalam bersamaan 12/12/2009 aku keluar. dengan nadh. kitorag tengok lah 2012. i noe its too late sebab cerita tu dah lama keluar. kankankan. do i care? it's my money. it's my ticket. suke hatii lah. haih. jgn busybody boleh?

ehh. apee marah marah nii. relax. breathe in breathe out. huuu. ohh. ahh. sambung. while waiting for zohor,aku n nadh jalan jalan jap kat ts n bb. hmm. kat ts aku bli kasut. duet bawak 50 je(lupe nak mintak lg 50. haha). harge kasut tu 39. pastu,jalan jalan. tengokk banyak pulak baju cntek+pelik+MURAHH !! . aku dah tak tahan nii. nak jugakk blii. tapi. duit. sumpah tak cukup laaa.

tahan lahh nafsu shopping tuu paan. yeye. tahan lahh niie. hahhaha. yeayy. berjaya tahan. lepas solat zohor kat surau ts tu, aku n nadh pun grak r nak tgkk movie. nadh nak bli air. aku pun tunggu la dye kat depan tuu. that place reminds me of azrol(senior+abang angkat aku r! sume pakat pakat salah sangka r tu). dye kate dye keje situ. aku jengah jengah gak kaunter tu. takde pun.

ooooopppppsss! eyhh! tu dye!! haha. woii! hahaha. nampak pun aku kat sini. dye tunjuk arah pegy kauter lain. name dye "EXPRESS ....(not sure sama ada counter/line)" hahha. eyy. lame gle tak jumpe. but. aku pelik sikiiittt je. aritu text cakap final. aku pun tnyala. dye cakap,keje ujung minggu je. aku tny jugak pasal akak ipar aku yang cantek lagy menawan lagy mencairkan hati azrol. ahaha. mane k.eyma? ohh. dye keje kat bb. balik same2. pegi sendiri sendiri. ooo. pasangan bahagia. doaan bahagia sampai anak cucu! AMIIINN.


1 comment:

  1. wtf ?! kau kuar sabtuuu ?! apesal lah tak habaq kat aku ? aku pun kuar kottt , haihhh :(

    ReplyDelete