who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Sunday, December 20, 2009

jadi ke tak ?

aku actually rase tak sedap badan sangat sangat hari ni. but then, i try to act normal. nak elakkan mak n abah perasan. diorang cume tau aku sakit tekak (sorok sorok. nak jalan jalan). tapi, to be honest, tekak aku ni dah tak boleh menelan dahh. serious aku rase dah bengkak dah haa. idung pun dah start berair jee. tension betul laa. ni konfem test dari Dia sebab aku eksaited sangat nak bercuti. yelahh. dah lama giler tak jalan jauh sebab SPM. tapii, please. make me stay healthy. i beg U. please. 

tapi,, mak pun tengah busy buat sebut harga untuk bisnes dia. die kata kalau ok, jadi lah gerak esok. kalau tak, sori lah an. tak boleh. mak dah sound awal awal. so, aku tak mahu lah mengharap sangat. sedih gile jugak sebenarnye. but, what can i do? nothing indeed. tak oe lah. pray for my health korang!

No comments:

Post a Comment