who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Friday, December 25, 2009

cuti cuti malaysia

lama dah tak buat entri eventhough baru brape hari je aku tak ber'merapu'. semalam ingat nak lah ber'merapu' siket. tapi kawan sekolah rendah pulak ajak klua. 

ok ok ok. nak start dah.



ladies n gentlemen. presenting. ms ekstrovert! (oh. hang gila)

oh. actually. kami 3 daripada 10 beranak (termasuk anak anak buah aku n abang abang ipar aku lahh ) started our journey at 10.30 i guess (based on the planning lah kan). tapi, abah aku tengtibe menjadi sangat sibuk sampai kan planning kami yang nk ke penang pukul 10.30 ter'delay' ke pukul 2.30.

bayangkan je laa. 10.30 kua umah. tapi, abah kene ke masjid sebab ada orang perlukan dye kat situ. 12.30 baru setel. n abah pun keluar dari masjid dengan tergesa gesa. kesian abah(walaupun i was kind of 'pissed off' secara jujur nya) tapi tak pe lah abah.

sampai penang around six something. and and and. one thing that the most exciting thing to tell was that WE DO NOT LOST IN THAT ISLAND. sebab kan. family kitorang boleh kata every year pergi sana ( and i don't know why it's every year sebab kampung kitorang pun bukan kat sana). so we did it great. we found the hotel with no 'harm' haha. isnin baru sampai. selasa. pagi pagi after breakfast kat hotel, terus gerak pegi padang besar. bestnye bestnye. aku tak nampak barang untuk di shopping kat sana. but. aku nampak tomyam yang aku pnah makan waktu aku p sana 2 or 3 tahun dulu dengan parents n maklang aku. tapi kali ni maklang aku takda.

lepas tu, singgah alor star, p pekan rabu. kedai pun nak tutup dah. dd habaq mai tutup b4 magrib. so. betul la tu. hehee. sorry la dd. if u mai jumpa pun.,tak sempat agaknya. haha.

ok lahh. cukup cukup lah ceghita pasai penang. busan. yang pasti. aku p MYDIN. yang jumpa suma cd HINDUSTAN. bayekk punyee. haha

No comments:

Post a Comment