who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Tuesday, December 15, 2009

sunway pyramid


konon konon kitorang ni nak lahh buat gathering. i mean, last jumpe kan. mula planning, semua nampak "eksaited" nak mai join skali. muka angpa suma girang gembira nak p. tup tup, ada btaw yg tu tak dapat pegi, yg ni tak dapat pegi, yg sana ada hal, yang situ ada hal, yang sinun parents tak bagi. hmm. menyirap jugak lahh darah aku nek ke kepala. but,i cant do anything. cume boleh cakap "emm.yke.takpelah.nak wat mcm mane. nanti jgn lost contact. kite rajin rajin lah contact each other."

so,sampailah ke hari yang dinanti.

8.00 : siap siap ( aku ambil masa 15 minit je nak siap)

8.15 : grak pegi amik syaz skali ke lrt.

8.20 : abah nak pegi bank kejap (hehe.kalau tak,mana aku nak cekup duit)

8.30 : Allah. abah lupe pulak bawak kad ATM (abah kata,balik sat.amik duit)

8.45 : baru lahh sampai lrt dgn selamat (mak hantar.abah,ade orang nak jumpe)

8.55 : sayang. sorry sangat lambat. lambat sangat sorry (cakap kat nor,afiq,kamal)

9.00 : sampai KTM.

ahh. sambung ceghita mcm bese na. lecehh. haaa. dah nek ktm, eyy. salah tren la weyyhh. adess. membazir masa betul laaa. tak pe lah tak pe lah. tukar jum

huuu. jujurnye. aku tak penah naek bas mini. hahaha. finally, aku naik jugakk weyy. seronok. bas angin. hahaha. sampai sunway, men ice skating. sumpah nervous. aku memang tak penah main. kalau pegi pun, tengok dari atas je. so hari ni, syaz bawak kitorang(aku,nor,eqal,afiq,luqman) masuk.

budak lelaki,sangat tak mau. kamal. lagyy lahh. hahaha. aku nak jugak tryy. nak sangat. so, boleh lah main siket siket. hehe. nor. ko memang comel glerr.mane syaz lepasan ko, kat situ lahh ko. tak bergerak. hehehe.

but. that's the geatest day. best. banyak experience kitorang dapat. haha.

No comments:

Post a Comment