who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Thursday, December 17, 2009

sarapan



sory buat korangg senget kepala. ni nama die nasi lemak (bengap jugak lahh kalau korang tak tau). aku kat Hajris. laparr gle waktu baru sampai tu. nafsu makan memang 100% punyee. macam macam dah aku nampak otw pegi kedai. nak makan ape, nak minum ape. whahaha. sampai sampai,nampak orang depan aku ni mkan nasi lemak telur mata. sedap jekk. ok mamak! nasi lemak telur mata 'onne'(satu). air? emm! air suam je lahh. haha. lahh. tadi nafsu bukan maen lagy. ni oder nasi lemak ngn air suam je? haha. eyy. jadi la tuh! janji aku makan.

lepas 3 minit menjamu perut ; "urgghh.kenyang nyee.tak leh abih ni bah.mcm mane?abah nak?(geleng kepala). emm. tak larat lah abah."

tu lahh tinggalnye nasi aku. membazir kan? ntah. kenyang pulakk rasenyee. tapii,membazir lahh. but. seriously. air je yang aku bleh telan. laen laen. kalau masuk, konfem muntahh.

No comments:

Post a Comment