who's the author !

My photo
impian-impian besar yang si kecil ini ingin genggam. atau paling tidak, usik sebentar.

Thursday, October 22, 2009



syurga cinta. actually aku baru tgk cerita ni. owez tak tau kat sape nk pinjam. tadi,lepak umah syaz, tgk dvd. gobek gobek. ade la cd ni. eksaited jugak aku. aku pun suarakan la niat hati nk pinjam. syaz pn bagi jee. balik tu, kuarkan dvd dari bilik,then tgk la kat tv depan. hmm. sedih sangat. really. i'm touched wit this story. tapi, aku belajar several things la dari cerita ni.

jodoh terbahagi kepada 3.
~ jodoh daripada syaitan. awak jumpa dengan bf awak. awak pegang tangan dengan dia. awak mengandung. baru awak kahwin.
~ jodoh daripada jin . dia suka awak. dia suka awak tapi, awak tak suka dia. dia dapatkan awak dengan cara sihir.
~ jodoh daripada ALLAH. awak dengan dia, bertemu. korang masing msing jatuh hati. dan dia meminang awak dan awak terima pinangan dia. dan jodoh inilah yang saya inginkan. saya perlukan cinta yang ikhlas, jujur, dan dia yang boleh membawa saya ke jalan yang lurus. cinta saya bukan untuk dipermainkan atau dipersendakan.

p/s; maaf saya sensitif sikit lepas tengok cerita tu. mungki jugak sensitif banyak. hihihi

No comments:

Post a Comment